GEÇ GELEN KUTLAMA / ECE ABLA 🎂🍰🎶🎶🎵💖💖




ECE; kraliçe, anne, abla, kardeş

İnsanlar vardır;  berrak, pırıl pırıl bir deniz.
Boşa gitmez ne kadar güvenseniz.
Dibini görürsünüz her şey meydanda.
Korkmadan dalarsınız sizi sarar bir anda,
 içi dışı birdir, çekinme ondan,
her sözü içtendir, her davranışı candan

Demiş  Can Yücel,
Ne güzel de demiş. Seni mi anlatmış? yoksa Ece abla. Seni anlatmış tabii. İçi dışı bir, bizi bir an da sarıp sarmalayan koca yürekli, mahsun kraliçe. Ece; kraliçe demek biliyorsun zaten, bir de anne demek miş, abla demekmiş, kardeş demek miş. 
Sen uzakta olup dokunamadığımız, görmediğimiz, duymadığımız ama yanımızdaymış gibi sevdiğimiz, hissettiğimiz canımız ablamız.

Ece ablacım kaç gündür doğduğun günü öğrenmeye çalışıyorum.  Ağustos ayında olduğunu biliyordum ama gününü bilmiyordum.  Yağmur sayesin de öğrendim. Tabii gün için de hiç giremediğim için anca gördüm. Tesadüfe bak ki oğlumla aynı gün doğmuşsun gecikmişliğim o yüzden lütfen beni bağışla. Ne güzel bir günde doğmuşsun bundan sonra asla unutmam =). Hazırlıksız olduğumdan oğlum için yaptığım pastayı seninle paylaşmak istiyorum kabul edermisin. O zaman bu ikinizin pastası olsun =)

Geç kaldım ama eli kolu dolu geldim sana. Kucağımı sevgiyle doldurup geldim sana =). Eteklerime bi sürü kalp koydum ♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡ sana onları getirdim

Senin için çok güzel bir kek pişirdim. Sakın telaş etme biliyorum şekerine dikkat etmen gerekiyor o yüzden içine şeker koymadım. Daha güzel bir şey ölçüsüz sevgi koydum ♥. Bir ölçü demeyeceğim çünkü  saygıyı da sınırsız koydum. Ama en çok mutluluk koydum sonsuz olsun istedim. Miss gibi koksun diye bol bol da huzur koydum. Haaa olmazsa olmaz sağlığı unutmadım tabii çok çok sağlık olsun istedim. Ve üzerine bir mum koydum adı umut. Yakmadım tabii yakarsam biter, yakarsam söner. Hiç bitmesin, hiç sönmesin umudun hep olsun diye.

Ellerinden sevgi ve saygıyla öpüyorum. Sana çok güzel, sağlıklı, mutlu, huzurlu,  sevgi dolu bir ömür diliyorum.

Hep, mim, haftanın bloğu ya da altın günü mü yapacağız bu da doğum günü mimi olsun ve sevgili arkadaşlarım bir günlük bir gecikme olsada  gidelim Ece ablanın bloğunda kutlayalım doğum gününü varmısınız? Buraya bırakacağınız yorumları Ece ablanın bloğuna bırakın. Eğer bu yazıyı okursanız  lütfen Buradan Ece abla'nın bloğuna uğrayın ve kutlamayı orada yapın haydi gidelim Ece ablanın bloğunda parti var. Kapısını çalıp ona sürpriz yapalım. Eminim çok mutlu olur. Bu arada eli boş gitmeyin gömleklerinizin eteklerini sevgiyle doldurun bu onu daha da mutlu edecektir.

SENİ ÇOOKK SEVİYORUZ ECE ABLA ♥♥♥  DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN....


2 yorum:

  1. Bir bakayım dedim. Ne kadar güzel yazmışsın canım. Allah bilir muhakkak ama kim bilebilir bu âlemden gidersem bir gün bu kutlamayı hiç unutmayacağımı yazmak için geldim. Ben hep bu yazıda yazdığın gibiyim canım. Beni unutma, zira ben bana yapılan hiç bir şeyi unutmam. Ben buyum deyip, arkamda durabilecek yaştayım. Sana çok teşekkür ediyorum. Ömrün boyunca sevdiklerinle sağlık, mutluluk ve huzur dolu uzun ömürleriniz olsun canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım çok teşekkür ederim tekrar ziyaret edip bu güzel yorumu bıraktığın için. Çok yorum vardı burda hatırlarsın ama blogda ki bir sorundan dolayı bütün yorumlar silindi. Kimse birşey yazmamış diye düşünüp üzülmeni istemem o yüzden bir açıklama yapmak istedim. Rabbim sana sağlıklıca uzun uzun ömürler versin daha yaşayacak çok yıllarımız olacak inşallah birlikte. Belki tanışıp karşılıklı bir kahve içeceğiz. Belki de oğlumla birlikte aynı gün doğum gününü kutlayacağız. Nasip inşallah 😍. Bilmukabele diyorum ve aynı dilekleri tüm kalbimle senin için diliyorum ellerinden saygıyla öperim sevgilerimle ablacım ❤

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.