💕❤💕❤💕❤Tigrisimmm ❤💕❤💕❤💕


Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardı,
armağan gibiydiler...

İyiki Doğdun Tigris❤KurabiyeciMiss

💕❤💕
 Bugün size güzeller güzeli bir insandan bahsetmek istiyorum 😍
Hemen hemen hepinizin tanıdığı ve çok sevdiğinden emin olduğum bir güzel anaokulu öğretmeninden. Minicik öğrencilerini büyütürken, içindeki çocuğu büyütmeye kıyamayan, dünya güzeli bir çalıkuşu o.
Sanırım artık kimden bahsettiğimi çoktan anladınız  ve tahmininizde yanılmadınız dünya güzeli, 
dünya iyisi 

İyiki Doğdun Tigris❤KurabiyeciMiss


İyiki Doğdun Tigris❤KurabiyeciMiss

Mesleğine ve çocuklara aşık, kendi tabiriyle  6 yaşın çocuksuluğu heyecanı, masumiyeti ve  60 yaşın olgunluğu, umudu ve merhametini bir arada taşıyan. Kitaplara, şiirlere, sanat müziğine, geleneklere, eskiye yani yaşanmışlıklara ve de ailesine çok değer veren, olmazsa  olmazı Türk kahvesiz yapamayan adına açılmış iki tane kütüphanesi olan ve de yaşama ve insanlara sevgiyle bağlı olan hepimizin çok yakından tanıdığı sevgili can arkadaşım     Cafe Tigris ❤   
İyiki Doğdun Tigris❤KurabiyeciMiss

Tam bir sene önce bugün tanıdım seni.  Ne yapacağımı bilmeden  google+ da  başıboş bir şekilde dolanırken senin doğum günün için paylaştığın yazını gördüm. Hangi düğmeye neden bastığını bilmeyen şaşkın bir gezgin gibi dokundum paylaşımına ve bir anda senin cafende buldum kendimi 😊. Herkes bir şeyler yazmıştı bende yazmak istedim. Hem doğumgününü kutlamak hem de ben de burdayım demek için yazdım sonra cesaret edemeyip sildim.  Tekrar yazdım bir cesaret yayınladım. Cevap vermeni bile beklemiyorken, seni bloğumda bana yol gösterirken  buldum. Işığım oldun, yolumu aydınlattın. O gün yıldızım oldun sen benim. Sonsuz uzay boşluğunda parlayan yıldızım.  bir blogger olarak kendi kapımdan dışarı burnumu çıkartmaya cesaret edemeyen benim elimden tuttun ve kabuğumdan dışarı çıkmama yardımcı oldun. 

Ben bu satırları yazarken seninle aramızda kilometrelerce uzaklıklar olsada aynı toprakların üstünde ki aynı gökyüzünü paylaştığım Şimal Yıldızımsın.
🌟🌟🌟🌟🌟 

İyiki doğdun Tigris❤KurabiyeciMiss

 Tebriz-i Şems'in de dediği gibi, anladım ki seni anlatmaya kalksam gönül çuvalımdaki kelimeler buna yetmeyecek. Ürkek başladığım bu tanışıklığın bu gün  en azından benim için vazgeçilmez bir  arkadaşlık, bir adım ileri gidersem yıllara uzanacak vazgeçilmez bir dostluk olacağını hissediyorum. 

İyiki Doğdun Tigris❤KurabiyeciMiss

Canım Tigrisimm yeni yaşın sana huzur, mutluluk, sağlık, başarı, ve hayallerinden asla vazgeçmeyeceğin günler, yıllar getirsin ❤😀.

İyiki Doğdun Tigris❤KurabiyeciMiss


Evet ne demiş şair, her güne güzel başlamak için kendine bir kahve ☕ yap ve günaydın de sevdiklerine 🤗🙆🙌💑👪❤💕
Doğum günün kutlu olsun 😀 İyi ki varsın ve iyi ki Doğmuşsun 🤗❤

İyiki Doğdun Tigris❤KurabiyeciMiss



35 yorum:

  1. İkiniz de iyi ki varsınız 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan sen de iyi ki varsın 😍❤

      Sil
  2. Canım Zehrammmm beni nasıl duygulandırdın anlatamam.
    Öyle yürekler vardır ki onları yüzlerce km'den hissedersin, gönlünün gözüyle görürsün.
    Ben böyle bir yüreğe dokundum ve sımsıkı sardı beni . Öyle güzel öyle sıcak öyle içten bir yürekki, şu an bu satırları yazıyorsam o yüreğin bana sunduğu paha biçilemez değeri sayesindedir.
    Canım Arkadaşım, dostum sırdaşım. Seninle kesişen yollara binlerce kez şükürler olsun.
    Çok çok ama çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Tigrisimm asıl o güzel yürek senin ❤. Mutlu edebildiysem eğer seni inan ki bende çok mutlu olurum o zaman. Asıl ben çok teşekkür ederim yoluma çıktığın için en candan sevgilerimle 😍😙❤

      Sil
  3. Musmutlu yılları olsun Tigris'in... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar duygu dolu bir yazı :) Ben de ikinizi de tanışmış olmaktan dolayı çok memnunum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele sevgili Yurdagül ❤. Ben de kendi adıma çok mutluyum tanışmış olmaktan Sevgilerimle 😊❤

      Sil
  5. Ne güzel bir kutlama bu.
    Dostluğunuz daim , yeni yaşınız da kutlu mutlu olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi adıma çok teşekkür ederim Küçük Mucizelerim 😀. İnşallah daim olsun hep birlikte 😊❤

      Sil
  6. Ne güzel cümleler. Dostluğunuz daim olsun. Hiç ayrılmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah daim olur Sevgili Beyda 🤗. Çok teşekkür ederim Sevgilerimle 😊❤

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Evet Yaşampare iyi ki doğmuş 🤗😀. Sevgilerimle ❤

      Sil
  8. İyi ki doğdun Tigriscim mutlu yaşların olsun ;)
    Duyarlı, dost Zehram sevgiler ikinize de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm sana da kocaman sevgilerimi yolluyorum güzel ortancam benim ❤. Sende iyi ki varsın 🤗😍❤😙

      Sil
  9. Tigris iyiki doğmuş hiç ayrılmayın umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sevgili Sümeyye güzel dileklerin için teşekkürler 😊❤

      Sil
  10. Ne güzl anlatmissin yaa 😃 oyyyttt masallah sizlere.Allah uzun ömrler versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah PRENSES 🤗çok teşekkür ederim sevgiler ❤

      Sil
  11. O günleri hatırlıyorum, hatta o aralar tanıştığım arkadaşları düşündüm şu an, gülümsedim.;)
    Hep birlikte nice yıllar diliyorum, muhabbetimiz eksik olmasın Zehracağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok net hatırlıyorum Zülal ve sizleri tanıdığım için ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum sıklıkla 🤗. Sizler o kadar güzel arkadaşlarsınız ki desteklerinizle hep yanım da hissettim hepinizi 😊. Amin inşallah hep beraber olalım muhabbetimiz hiç bitmesin inşallah 😀❤💕

      Sil
  12. Ben bile Öyle duygulandım ki bu satırları okurken; Sevgili Tigris'i tahmin bile edemiyorum. Bu kıymetli insanın doğum gününü bir kez de bu vesileyle kutlamış olayım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sözlerin beni çok mutlu etti Nahidecim 😊. Dilerim Tigrisi de mutlu etmişimdir. Çok teşekkür ederim değerli ziyaretin ve yorumun için Sevgilerimle ❤

      Sil
  13. Ne güzel sözler bence ikinizde çok şanslısınız aranızda böyle güzel bir dostluk başlamış muhabbetiniz bol olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nil bu güzel sözlerin ve güzel temennin için çok teşekkür ederim 😊. Amin inşallah hiç bozulmasın sevgilerimle 😊❤

      Sil
  14. vuu ne muhteşem kutlama kuzuummm <3<3<3

    bu arada senin de sevgililer günün kutlu olsun en sevgi pıtırcığı arkadaşımız çok öpüyorum yüreğin kocaman maşallah sana canım zehracım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım hoşgeldin seni gördüğüme çok sevindim 🤗. Beğenmiş olman beni çok mutlu etti 😊. Seninde sevgililer günün kutlu olsun her günün sevgiyle dolu geçsin çok teşekkür ediyorum bu güzel benzetmen için hep yüreklerimiz kocaman öyle olmasa bu kadar sevgiyi nasıl sığdırabiliriz ki gölümüze 😀. Benden de sana kocaman öpücükler ve sevgiler güzel arkadaşım 😍💕❤

      Sil
  15. Ne guzelsiniz :)) aranizdaki guzel bagin hic kopmamasini dilerim. Tigrisin de yeni yasi kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim sevgili Kubad sende çok güzelsin 😀. Amin inşallah hiç bozulmasın hep birlikte daha uzun yıllar burada olalım 🤗. Sevgilerimle 😀❤

      Sil
  16. Okuması keyifli bir yazı tigrisin nice mutlu yılları sizinde gücünüz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Evimin Güncesi beğenmiş olmanıza sevindim 🤗. Güzel dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim amin inşallah sevgilerimle ❤

      Sil
  17. Böyle cümleler ancak Zehram'dan çıkar zaten!! Koca yürekli güzel dostum!!!
    Anlatılanda da malzeme bol olunca sevgi fışkırmış yayından ❤️ Çoook güzel bir kutlama olmuş!
    Tigrisciğimi zaten kutladım her yerden :D
    Geç de olsa buradan da kutlayım ❤️
    İkinize çok büyük keyifli nice gülümsemeli bol kutlamalı, aman sabahlar olmasınlı yıllar dilerim (tabi bizimle ❤️)
    Sevgi, öpücükkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınığımm nasıl utandım ama bir o kadar da şımardım şimdi bu güzel sözlerinden, hele o dostum sözün beni bitirdi, mest etti inan ki:)♥♥ Bütün güzel dileklerin için çok teşekkür ederim amin diyorum ve de siz olmadan olurmu hiç diyorum :) kocaman bir aileyiz burada hem de en sevgi dolusundan :) ♥♥ İyi ki varsınız sizler :*)

      Sil
  18. Yorumlarıyla güzel dileklerde bulunan bütün dostlarıma teşekkürlerimi sunarım, iyi ki bir bloğum var ve iyi ki sizleri tanıdım.
    Tekrar tekrar teşekkür ederim canım Zehrammmmmm

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.