Damla Çikolatalı Bisküvi


Damla Çikolatalı Bisküvi

Güzel bir bisküvi tarifim var nefis mi nefis 

Damla Çikolatalı Bisküvi 

👌

Hem çocuklarınızın, hem sizleri ziyarete gelen misafirlarinizin çok beğeneceği, çayın kahvenin yanına çok yakışacak, kıyır kıyır bisküvi tadında bir kurabiye tarifi. Hem de damla çikolatalı 😀. Lafı fazla uzatmayayım bu sefer direkt tarife geçeyim. Sizlerde oyalanmayın haydi malzemeler nerede çocuklar annelerinden, anneler kızlarından, komşular ev sahibesinden kurabiye bekler 😊. O zaman ne diyelim şimdiden

Ellerinize emeklerinize sağlık  ❤

Damla Çikolatalı Bisküvi
Damla Çikolatalı Bisküvi

Gerekli Malzemeler

250 gr. Margarin veya tereyağı
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı damla çikokolata
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un ( yaklaşık 6-7 su bardağı)

Damla Çikolatalı Bisküvi
Damla Çikolatalı Bisküvi

Kurabiye Yapımı

     Margarin (veya tereyağı), sıvı yağ, pudra şekeri ve vanilyayı krema kıvamını alacak şekilde iyice karıştırıyoruz, ardından un  ve kabartma tozunu karışıma eleyerek  ekleyip yoğuruyoruz, ele yapışmayan yumuşak bir hamur elde etmemiz gerekiyor.  Toparladığımız kurabiye hamurumuza 1 su bardağı  damla çikolata ekleyip çikolataları fazla ezmeden ama hamura tamamen karışmasını sağlayacak şekilde  bir miktar daha yoğurmaya devam ediyoruz. Yoğurduğumuz hamuru bir poşete koyup buz dolabında 15-20 dk bekletiyoruz. Dinlendirdiğimiz hamurumuzdan büyükçe parçalar koparıp iki poşet arasında ince olacak şekilde açıyoruz. Dilediğiniz herhangi bir kalıp ile şekillendirdiğimiz Damla çikolatalı Bisküvilerimizi yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsimize diziyoruz. Önceden 200 dereceye ayarlayıp ısıttığımız fırında  hafif pembeleşene kadar pişiriyoruz. Soğuyan Bisküvilerimizi tepsiden alıp servis ediyoruz.

 💙❤💦Afiyet Olsun 💦❤💙


Damla Çikolatalı Bisküvi

Not;

Kullandığınız un markasına ve kalitesine göre hacim farklılıkları gösterebilir bu yüzden unu eklerken kontrollü bir şekilde eklemenizi tavsiye ederim ölçülerde (+) (-) fark oluşabilir.



KurabiyeciMiss









29 yorum:

  1. Bilgiç bayılır buna, belki bir ara onunla birlikte yaparız :)

    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur Handan ana oğul kurabiye yapımı :). Tadından da yenmez valla çok teşekkür ederim :) Sevgilerimle :) ♥♥

      Sil
  2. Misss kokusu burnuma geldi... Emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hissi yaşatabildiysem ne mutlu bana Persephone :). Çok teşekkür ederim bendende kocaman sevgiler :) ♥♥

      Sil
  3. Ne zaman blogunuza uğrasam, içimdeki aşçı olma isteği uyanıveriyor birden :)
    Ellerinize sağlık, harika görünüyorlar! Bir gün şu tariflerinizi ben de deneyeceğim, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Öyleyse ne güzel ne mutlu bana Sevgili N.G. :). Denemeniz denemeye değer bulmanız gerçekten mutlu eder beni :). Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için saygılar :).

      Sil
  4. Alışılmış yuvarlak cookies kurabiyelerden farklı görüntüsüyle çok iştah açıcı duruyor. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Begonvil kalp kurabiyeleri seviyorum kahvenin yanınada çok yakışıyor :). Bu değerli yorumun beni çok mutlu etti teşekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum sana :)♥♥

      Sil
  5. Hrika görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Nursalkımı hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :). Sevgilerimle :)♥♥

      Sil
  6. Damla çikolatayı çocuklarım çok seviyor. Kalp şeklinde kurabiyeler de çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çocukların en çok sevdiği kurabiye çeşidi damla çikokatalı kurabiye Nahide hanımcığım :) Çok teşekkür ederim güzel ve değerli yorumunuz için sevgilerimle :) :))

      Sil
  7. Birazda sirke olsa dahada kıyır kıyr gevrek olmazmı abla sence :) ben katardim böyle yapıncada oda güzl oluyor :) afiyetle yiyin ailecenek 💙💕😍😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuzlu kurabiyelere koyarım genelde Özlemcim ama tatlı kurabiyede hiç denemedim :). Bilemedim şimdi sen daha önce denemişmiydin kokusu oluyormu acaba ? :). Ne yapalım bir daha ki sefere de öyle deneriz :). Teşekkür ederim verdiğin fikir için öpüyorum kocaman Esilamı sevgilerimle ♥♥♥

      Sil
  8. çok güzel görünüyor Ellerinize sağlık aklımda kalsın :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Sessizkaldım benden de kocaman sevgiler :) ♥♥

      Sil
  9. cakıl tası gibi görünüyor cok hos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir benzetme :) Çok teşekkür ederim Avrupada Yaşam değerli yorumunuz ve kıymetli ziyaretiniz için sevgiler :).

      Sil
  10. Çokk güzel görünüyorlar yaa mutlaka yapıcamm :)
    Ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok sevinirim sevgili Hazal beğeneceğine eminim :). Bu arada hoşgeldin sefalar getirdin bloğuma :). Sevgilerimle :)♥

      Sil
  11. Bu arada dilersen benim sayfama da beklerimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmezmiyim hiç gelirim tabii ki Hazal hemde büyük bir zevkle :). Sevgilerimle :)♥♥

      Sil
  12. Eline sağlık canım 😊 Kurabiyeleri çok severim ben de hele bir de kalpliyse 💜 Sevgiler 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifçim hoşgeldin seni görmek ne güzel :). Kurabiyeyi sevmeyen varmıdır ki acaba :) bende çok severim her çeşidini adımdan da belli sanırım :). Benden de kocaman sevgiler :) ♥♥

      Sil
  13. Ablam bir gün şu çakıl taşı çikolatalardan getirip, "taş yiyin" demişti, çok gülmüştük ;)) Onu anımsadım Zehracım ;) Seninkiler sevgi katılmış olduğu için, kalp şeklinde tabii ne de olsa Can Zehra'nın mis kurabiyeleri.Ellerine sağlık canimm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir anı Aytülüm ben de gülümsedim :). Ablanın canı sağolsun :)). Güzel ortancam benim ne de güzel bakıyorsun sen öyle, ne de güzel sevgini katıyorsun yorumuna özledim sıcak sohbetlerimizi. Eksik kaldık bu ara tosbağalar olarak pijama partilerimizden ama olsun gönüller bir olsun yeter ki :) ♥. En kısa zamanda tekrar buluşalım o partilerin boynu bükük kalmasın mümkünse :). Çok teşekkür ederim geldiğin sevgini kattığın için kurabiyeyi öpüyorum güzel yanaklarından :) sanada kocaman sevgilerimi yolluyorum karşıdan :)) ♥♥

      Sil
  14. Yine nefis Zehra'cım, ellerine sağlık canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçecim hoşgeldin yeniden çok mutlu oldum seni görünce :). Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için öpüyorum çok :*), sevgilerimle :)♥♥

      Sil
  15. ellerinize sağlık :)

    https://seydiyesilyurt.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.