BİRİ MİM Mİ DEDİ? =)

Öncelikle bu mim'e geç cevap verdiğim için sevgili Kipskips senden özür diliyorum. Daha önce cevaplamak istedim ama olmadı işte =( Halet-i ruhiye desem beni anlarmısın? Geciktiğim için affına sığınarak cevapladım =) Beğenirsin inşallah

Benim  şans meleğim, blog hakkında hiçbir şey bilmezken 5 ay gibi kısa bir sürede 135 takipçim olmasında en büyük emeği olan, İzmir'e geleceği günü dört gözle beklediğim, canımm  Tigris'imin ♥ nostaljik pazartesi yazısında tekrar gündeme getirdiği ve yeni tanıdığım ama sıcaklığına, samimiyetine ayrıca yakınlığına hayran kaldığım, ilk yorumunda kendimi  yakın hissettiğim, hareketli, enerjik, sağa sola gülücükler saçan sevgili Kipskips  beni de mimledi.Kendisine çok teşekkür ediyorum =) soruların hepsini de severek ve tüm samimiyetimle cevapladım. Ben çok eğlendim =) Dilerim sizde verdiğim cevapları sıkılmadan keyifle okursunuz. 


İçimizdeki çocuğun büyümesine izin vermeseydik
Masumiyetimizde büyümezdi!..
http://kurabiyecimiss.blogspot.com/2016/06/biri-mim-mi-dedi_77.html

1- Elinizde sihirli bir değneğiniz olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Dünyayı değiştirirdim diyenlere inat , ben insanları değiştirirdim. İçlerinde ki çocuğu yeniden canlandırırdım. Dünyaya, bir çocuğun ve bir annenin gözlerinden bakmalarını sağlardım.  Çünkü  yetişkinler dünyaya çocukkarın gözleriyle ve annelerin yürekleri ile bakmayı başarabilirlerse ne savaşlar, ne açlık olmayacaktır diye düşünüyorum.

2- Mesleğinizi değiştirseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz Veya ne olmak isterdiniz? 
Ben hep Ankara'da siyasal bilgiler fakültesinde okumak istemişimdir. Yani büyükelçi olmak istiyordum ama olmadı =( ( ahh şu matematik hep onun suçu ) bugün bir imkanım olsa yine büyükelçi olabilmek için uğraşırdım.
3-Bir gün boyunca aç kaldınız ( Ramazan'da olduğu gibi ) ilk ne yemek isterdiniz?
Valla ne diyeyim.  Aslında oruçluyken öyle gözümün önünde uçuşan pek birşey yok ama şimdiki gibi  havalar çok sıcaksa buz gibi bir su, soğuksa içimi ısıtacak sıcacık bir çorba fena olmaz yani =)
4-Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz? 
Sert kayalara ki onları dalgalarımla yumuşatabileyim  =)
5-Issız bir adada yanınıza alacağınız 3 kişi?
Biz 5 kişilik geniş bir aileyiz. Şimdi şöyle ki, bir kere çocuklarım olmadan hiçbir yere gitmem, eşimi almadan adanın sahiline ayak parmağımı bile sokmam =) ve geniş ailemin en önemli üyesi annem valla ne o burda kalırsa bizsiz yaşayabilir, ne de biz onsuz o adada. Kısacası bırakın efenim şu ıssız adada 3 kişi klasiğini =P gelin şunu beş yapalım. Bizde rahat edelim sizde hehehe =)
6-En çok görmek istediğiniz şehir veya ülke ? 
Şehir değil ama bir bütün olarak Karadeniz bölgesini görmeyi çok isterim (inşallah bir gün göreceğim). Ülke olarak da en büyük hayalim büyükelçi olup Singapur'a gitmekti olmadı ama uzakdoğu herzaman gidip görmek istediğim yerlerdir
7-Asla giymem dediğiniz renk hangisidir? Neden?
Bilmiyorum ki! Eskiden kırmızıydı asla giymem diyordum hoş hiç te giymedim ama şimdi düşününce eskisi kadar katı değilim. Şimdi aklıma geldi, hardal sarısını asla giymem =)
8- Bayramda ne yapacaksınız? 
Bayram uzun tatil,  Babam olmadan geçirdiğim ilk bayram ='( onu ziyaret edicem herşeyden önce. Bu bayram güzel değil benim için aklımda tek bir şey var o da babamın olmadığı bir bayram. Kısacası hiç düşünmedim ne yapacağım bilmiyorum =(
9- Ölmeden önce yapılacaklar listesine ekleyeceğiniz 3 şey?
Ölmeden önce, herhalde öncelikle çocuklarımın yuvalarını kurduğunu görmek isterim. Ben olmadan da kendi ayakları üzerinde durabildiklerini, artık bana ihtiyaç duymadıklarını bilerek gönül rahatlığıyla ölmek isterim. Birde eşimde emekli olduktan sonra bir sahil kasabasına yerleşmek (muhtemelen Urla olur) evimin verandasında sallanan koltuklarımızda sallanırken denizin hışırtısını dinleyerek güneşin batışını izlemek ( çünkü İzmir'de güneş bir başka batar. ) ve sahilde uzun sabah ve akşam yürüyüşleri yapmak. (Tabii şimdilik hayal ama bir gün gerçekleştirebileceğime inandığım  bir hayal =) )
10-Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız O an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir ?
Ailem, başka ne gelebilir ki. Bir de acaba yemeğin altını kapatmışmıydım? diye düşünür bir koşu eve giderim herhalde =)
11-Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız? 
Valla tamamen dürüst olmak istiyorum. Çünkü yalanı, gevelemeyi falan sevmiyorum =) aslında bulmuştuk çook eskiden kardeşimle =). Sabah işe gideceğiz tabiri caizse metelik yok. Babamdan istemekte gururumuzu rencide ediyor. İstemedik tabii. Çıktık evden  otobüse bineceğiz para yok kardeşim benden istiyor ben kardeşimden. Amanınn ne görelim yerde bir 50 TL bir sağa bir sola baktık kimse yok, durak boş kardeşim parayı düşüren çoktan bimip gitmiş dedi aldı parayı. Dedim oğlum alma ya ayıp olur. Yaaa dedi ben almazsam başkası alacak. Biz şimdi bunu alalım bu günü atlatalım. Bak otobüse binemiycez. Sonra bakarız dedi. Düşündüm doğru. ( yani gençlik işte doğru geldi ) aldık bölüştük bindik otobüse gittik işe :) yani kipsçim biz senin gibi öyle bir saat falan beklemedik =). Hemen aldık =P. Ama aylıklarımızı aldığımızda o parayı ihtiyacı olan bir kişiye verdik. Artık bu yaptığımızı hafifletmişmidir bilmem. Ama o zaman bizimde o kadar ihtiyacımız vardı ki! Ve belkide bize bir işarettti, falan filan =P

Evet bir solukta bitti.  Sorular gerçekten çok eğlenceli =) inşallah cevaplarda size eğlenceli gelmiştir =) mimlenmek isteyen ve bu mimi yapmak isteyen bütün arkadaşlarım davetlidir :) Gönüllü arkadaşlar bi ses versin yeter. Mimin altına ekle
yeceğim. Kısaca beni takip eden herkesi mimledim =) hehehe.. 

Evet mim'i yapmak isteyen arkadaşları ekleyeceğimi söylemiştim :). Aramıza yeni katılan, heyecanlı, hevesli, kalemi güzel, esprili, gönlünün de güzel olduğuna inandığım bir arkadaşımız mim'e çok güzel cevaplar vermiş =). Okumak isterseniz, buraya tıklayabilirsiniz. 

Medine sarı


İçinizdeki çocuğu özgür bırakın gitsin
SEVGILERIMLE..
http://kurabiyecimiss.blogspot.com/2016/06/biri-mim-mi-dedi_77.html


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.