DAĞINIK ANNENİN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN ♥






Dağınık Anne , Dağınığımmmm canım benimm,  bir tek insanın bile bize ''İyi ki varsın'' demesi var olduğumuz için mutlu olmamızı sağlarmış,


Yani Can Yücel öyle diyor. Bende buna yürekten inanıyorum ve sana '' iyi ki DOĞDUN'' ''İyi ki VARSIN'' diyorum. Doğum günün kutlu olsun, hep mutlu ol sevdiklerinle, hayallerinle, umutlarınla birlikte..

Doğumgünün kutlu olsun Dağınık Annem ♥♥


Canımm dağınığımın doğum günüymüş bugün ( yani dün, ben herzamanki gibi geç kaldım.) Tesadüfen Ece ablam Ece Evren sayesinde öğrendim. Sevgili fenom  Kore Fenomeni nin yaptığı emrivaki konuk yazarlığı sayesinde öğrendim (aslında ben de bir emrivaki yapıp bu yayını dağınığımın bloğundan yapabilseydim daha anlamlı olacaktı ama artık yapacak bir şey yok :) ).

Canım benim, Önce onların yazdığı yazıların altına yorum bırakmayı düşündüm. Sonra yok mesaj yollayayım dedim. Sonra senin benim için çok daha büyük bir önem ifade ettiğini ve bir iki cümleyle doğum gününü kutlamak istemediğimi, başka bir şey yapmam gerektiğini düşündüm. 

En zor günlerimde yanımda olan, beni yalnız bırakmayan, blog da desteğini esirgemeyen sen, benim için birkaç sözcükten çok daha önemlisin. O yüzden böyle uzun bir doğumgünü mesajı yazmak istedim. Keşke bunu senin bloğunda paylaşabilseydim :) ama yapacak bir şey yok burdan paylaşmak zorundayım :)) .

Canım benim, canım dağınığım, güzel Atakanın güzel annesi, her ne kadar ruh ikizin kadar yakın olmasamda, daha öncede söylediğim gibi aynı apartmanın yan daire komşusu gibi hissettiğm, sabah kahvelerinin beraber içildiği yan komşum kadar samimi, bir ablan kadar yakın hissettiğimsin.

Bu kadar sözden sonra sana, acıların olmadığı umutların solmadığı, dostlukların tükenmediği, yarınlara umutla ama hep gülen gözlerle sevdiklerinle, yakınlarınla, en yakınlarınla birlikte bakan, çekirdek ailenle birlikte gülüşlerinizin tükenmediği, son sözün asla söylenmediği sağlıklı, huzurlu, musmutlu bir yıl hatta yıllar, yani koskoca bir ömür diliyorum ♥♥

canım benim bilmeni isterim ki can yücelin sözlerinin dışındaki her kelime benim yüreğimden geçen kelimeler.  Ailen ile birlikte bir ömür mutlu olman en büyük temennimdir. Bazen bir insanın diğer bir insandan elktrik alıp ona yakınlık duyması, onu sevmesi için inlede yakının da olmasının gerekmediğini öğrendim ben bu yaştan sonra. Seninle ve bir kaç  arkadaş sayesinde şehirler farklı olsada yüreklerin bir olabileceğini öğrendim. Her daim sevgiyle ve sağlıcakla, aydınlık günlere en sevdiklerinle beraber çık inşallah :) ♥

Dağınığımm,  gecikmiş bu doğum günü mesajı için lütfen kusuruma bakma, ama  ne demiş şair,  özel günlerde hediye almak değil, hediye aldığın günü özelleştirmekmiş önemli olan. Seni şubat ayından beri tanıdığımı farkettim. Ne kadar yeni, oysa ne kadar eski gibi. Birbirimizi hiç görmemiş olsakda ne güzel sohbetlerimiz olmuş sıcacık samimi.  Özel günlerde hatırlanmanın bir insanı mutlu etmeye yettiğini düşünüyorum. Dilerim seni mutlu edebilmişimdir (azıcık gecikmiş de olsam :))  ). Bu dostluğun benim içimi ısıtıyor.

Offf yine konuşmaya ( yazmaya ) başlayınca susmayı unutmuşum :).

Kısacası hayatın da yaşadığın her gün, içi mutluluk ,huzur ,sağlık ve hayattan beklentilerinle dolu ama gerçekleşmiş, ama gerçekleşecek öykülerle dolu bir ömür sığdırabildiğin adını mutluluk koyduğun, dopdolu her anı size özel ve güzel bir ömür yaşamanı dilerim iyi ki varsın sen, iyi ki doğmuşsun,  iyi ki tanımışım seni daha nice yaşlara sevdiklerinle birlikte girmen dileğimle.. :))) Doğum günün kutlu olsun ♥♥





Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.