BAYAN KİRPİK'e SEVGİLERİMLE...

Bayan kirpik'e teşekkürlerimle 💖💖

Çekilşten kazandığım hediyelerim
Çekilişten kazandığım hediyelerim

Sevgili Kübra Gülen'in güzel bloğu Bayan Kirpik, geçenlerde güzel bir çekiliş düzenlemişti ve 3 kazanandan biri de bendim 😄.

Kazanan arkadaşları tebrik etmek için bloğunu ziyaret ettiğim zaman 3. Talihlinin ben olduğumu öğrendiğimde şaşkınlığım ve sevincim aynı anda oldu 😲🤗😄. Sevgili Kübra çekilişi kazanacak olan 3. Talihliye aşağıdaki hediyeleri yollayacağını belirtmişti.

3.Kişiye:Golden Rose Color Expert Oje 29
                  Kalyon Tırnak Besleyici
                  Golden Rose Velvet Matte Ruj 27 Numara

Kübra ile bir iki kere mesajlaştıktan sonra özenle hazırladığı hediyelerini kargoya verdiğini bildirdi. 3 gün sonra  teslimatçı firmadan  kargomun teslim edildiğine dair bir mesaj aldım ama ne yazık ki kargom benim elime ulaşmamıştı!

Firmayı aradığımda kuryenin paketi doğru adrese teslim ettiği konusunda oldukça ısrarcı bir diliyle karşılaştım. Benim verdiğim tepki sonucu kurye kısa bir düşündükten sonra panik olduğunu hisettirmemeye çalışarak bana adresi tekrar kontrol edeceğini ve ertesi gün dönüş yapacağını söyledi. Çok üzüldüm ve aynı zaman da çok endişelendim. Kübranın büyük bir heyecanla bana yolladığı ve benimde büyük heyecanla beklediğim hediyelerimin başına bir şey gelmesinden korktum. Neyse ki kurye aynı adrese gidip teslimatta bir yanlışlık olduğunu bildirmiş, teslim alan kişi zaten  paketi ilk aldığında açmış ve bir yanlışlık olduğunu farkedince ürünlere dokunmadan bırakmış. Kurye beni aradığında sesi biraz endişeyle karışık heyecanlı ve şikayet edileceği korkusuyla oldukça tedirgindi.

Defalarca özür diledi, o adrese sürekli kargo götürdüğünü, mahallenin aynı olmasından dolayı dikkat etmediğini ve bunun duyulmasının kendisi için hiç de iyi olmayacağını söyledi. Bir an ne yapmalıyım acaba diye düşündüm. Onu şikayet edebilirdim, bu yanlışlık çok önemli bir evrak için de yapılmış olabilirdi. Ama sanırım o kurye de bu olaydan yeterince ders çıkarmıştı. İnsanlara kötü muamele etmek, onları aşağılamak pek benim tarzım değil. Ekmek parasına mani olmak da.  Bir daha ki sefere daha dikkatli olması sgerektiğini belirttim ve uzatmanın çok da bir anlamı olmadığını düşündüğüm için bir daha olmaması konusunda uyarımı yaptıktan sonra kapattım. Başıma ilk defa böyle bir şey geldi. Sonuç olarak hediyelerime bir zarar gelmeden kavuştum 🤗:)

Çekilşten kazandığım hediyeler.
Çekilişten kazandığım hediyelerim


Öncelikle belirtmek istiyorum ki çok şık bir  kutuda özenle paketlenmiş hediyelerimi görünce çok heyecanlandım 🤗.

Çekilişten kazandığım hediyelerim
Çekilişten kazandığım hediyelerim


Kübra sağolsun hediyelerine hediyeler katarak göndermişti 💝.
Bu aşağıdakilerde kübra'nın bana ekstra hediyeleri =).


Çekilişten kazandığım hediyelerim
Çekilişten kazandığım hediyelerim


İçinde bir de iyi dileklerini ilettiği küçük bir kart vardı.
Sevgili kübra, yani Bayan Kirpik öncelikle geç kalmış bu teşekkür yazısı için özür diliyorum.  Sonrada bu birbirinden güzel hediyelerin için sana çok teşekkür ediyorum. Kendimi en kötü hissettiğim günlerde yüzümü gülümseten bir armağan oldu. Sipariş versem inan bu kadar olurdu. Rujun ve dudak kaleminin rengine bayıldım. Tam da benim tonlarım. Tabii bu arada pembe  far, dudak parlatıcısı ve oje de çok güzel.  Ve tırnak besleyici,  bu aralar en çok ihtiyacım olan şeydi =). Güçlü tırnaklarım vardır aslında. Kolay kolay kırılmaz. Ama bu aralar sanırım bir türlü toparlayamadığım ruh halimden olsa gerek sürekli kırılıyorlar =(.

Kübra'cımm göstermiş olduğun özen ve güzel hediyelerin için çok teşekkür ederim =). Sana bol takipçili, bol yorumlu daha nice başarılarla dolu bir blog hayatı dilerim.

İnşallah başka güzel çekilişler de ve paylaşımlar da birlikte oluruz,  görüşmek dileğimle...

Sevgilerimle...


NOT; 

Bu arada Kübra'cımm beni mimlemişsin. Çantamda ne var diye merak ediyormuşsun =). Valla geçen bir bakayım dedim, işte içinden bir adet kek kalıbı, bir adet kepçe, bir kaç tane kurabiye kalıbı, kabartma tozu, vanilya falan çıktı. Yani öyle herkeslerden biraz farklı bir çantam var ne yapalım idare ediyoruz işte =). 

 Şaka bir yana çok mutlu ettin beni çok teşekkür ederim en kısa zaman da mime cevap vermeye çalışacağım.  Sevgiyle, mutlulukla kal...








Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.