BANA BİR MASAL ANLAT BABA :"(


              BABAMMMM, SEN YOKSUN YA
                            SOL YANIM
                                     ÇOK ACIYOR...........

http://kurabiyecimiss.blogspot.com/2016/05/bana-bir-masal-anlat-baba.html



Sen gittin ya babam, ben hayat devam ediyormuş gibi yapıyorum :'( . Çünkü herkes öyle söylüyor. Hayat devam ediyormuş! Bende sen olmadan devam eden hayatı, sensiz devam ettirmeyi öğrenmeye çalışıyorum. Ama bunu öğrenmek  çok zor biliyormusun? Çok zor inan :( . Çünkü ben hayat sensiz nasıl yaşanır bilmiyorum ki! Çünkü ben bu güne kadar sensiz hiç kalmadım ki!  Haklılar belki! Evet devam ediyor hayat. Ama artık yarım, sen yoksun ya,  benim bir yanım yarım.
        Alışıyormu insan zamanla? Zaman ilaç mı gerçekten her yaraya?
Yoksa sadece kabukmu üzeri bağlayan? Kaldırınca altı yine hep yaramı kalır yoksa?  :"( .
          Kafamın içinde binlerce soru, yüreğimde sana duyduğum bitmez, tükenmez özlem. Ama şunu çok iyi biliyorum ki, ne seni unutacak kadar zaman geçecek, nede geçecek zaman seni unutmaya yetecek. Zaman sadece alışmayı öğretecek belki. Hayat devam ettiği kadar ilerleyecek sadece. Hayat devam ettiği kadar :( .  Nurlar içinde yat babam. Nurlar içinde yat . :"(




                                       
http://kurabiyecimiss.blogspot.com/2016/05/bana-bir-masal-anlat-baba.html



Bana bir masal anlat baba
İçinde bütün oyunlarım
Kurtlar kuzu olsun
Şekerle bal

Baba bir masal anlat bana
İçinde denizle balıklar
Yagmurla kar olsun 
Güneşle ay

Anlatırken tut elimi
Uykuya dalip gitsem bile
Bırakip gitme sakın beni

Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim 
        İçinde sen ol, sevgin olsun,o kocaman yüreğin Olsun....


          ♥♥   BABAMMM &............






Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.