TEŞEKKÜRLER


Merhabalar herkese, uzun zamandır  yoktum,  geldim 😊 Gerçi elimden geldiğince yorumları boş bırakmamaya çalıştım.  Yetişebildiğim, daha doğrusu yakayalayabildigim yayınlara, sevgili arkadaşlarımı yani sizleri takip etmeye,yorumlar yapmaya  çalıştım. Aramıza yeni katılan arkadaşları ziyaret edip onlara da kendi çapımda destek olmaya çalıştım.  Ama bu sürede gerçeği söylemek gerekirse
Kendi Blogumla ilgilenemedim. Tabii ki bu tamamen kendi Halet-i Ruhuyemden kaynaklı bir ilgilenememe, ben kaynaklı yani 🙇 .
Zor günler geçirdim =( .
Bu arada Yorumlarıyla, sıcak ilgileriyle, konukluklariyla beni yalnız bırakmayan bütün arkadaşlarıma, yani sizlere çok çok
teşekkür ederim.

Buradan, KurallDergi blogunun sahibi, sevgili Umut Kural'a ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

Umut kural'a Derya Soygül'un,  Deli kızın bohcasi adlı Blogun da DOKUNMA GÖBEĞİMİZE hikayesiyle konuk olduğu zaman, kabul etmez ama şansımı deneyeyim düşüncesiyle,
benim de  bloguma konuk olursa güvenli sular da olacagı ve kesinlikle kimsenin göbeğine ilismeyecegi =), konuğum olması karşılığında zamanında Google amcanın bile kıskandığı o müthiş ıspanaklı börekten bolca olduğu gibi şeyler söyledim =) (yaa neyse bağlayamadım cümleyi, siz bağlayın artık  =)) . Bağlayamazsanız da üzülmeyin. Derya'nın da izniyle 😄) işte aramızda geçen konuşma siz en iyisi onu okuyun 😊


İyi geldi bu yazı bana güldüm gerçekten :) . Umut kuralın kalemine sağlık. Umut kural benim bloğuma konuk olsa ne yazar çok merak ettim. Kural gel benim bloğumda o deryanın gözleri gibi bakan tiramisu ve daha da fazlası göbekli google amcayı bile kıskandıran ıspanaklı börek var :) beklerim. Saygılarımla
Yanıtlar


  1. bana bu teklifi yapmayacaktın zehra zira o börekleri yemeden peşini bırakmam :DDDD


Bu konuşmanın üzerinden tam 2 ay sonra sevgili Kural beni kırmadı ve KurabiyeciMiss'e konuk oldu. Hoşgeldin,  sefalar getirdin Umut Kural. Emeğine, kalemine sağlık.
Konuk oldu ama ne, nasıl hızlı, hareketli bir hikayeyle geldi anlatamam. Zaten  anlatmayacağım da, yani eminim siz çok  merak edeceksiniz 😄
Hatta meraktan catlayacaksınız 😂. İyisi mi siz gelin sevgili Kural'ın binbir emek vererek yazdığı bu güzel,
BİR GENÇ KIZIN GÜNLÜĞÜNDEN; NASIL HAYAL BAŞI OLDUM  adlı hikayesini  burayı tıklayarak okuyun canlarım. Biz halaydan kopamadık.  Hadi tutun halayın ucundan sizde gelin bu zor günlerde  iyi gelecektir hepimize =)  💃👭👭👭👭👭👭💃
İstikamet Flash TV, Mahmut Tuncer'i almadan dönmeyeceğiz.

   💃👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💃


NOT; Bu yazıyı gecen hafta cuma günü paylaşacaktım aslında, ama  geçen hafta yaşadığımız üzücü  olaylar yüzünden yayınlayamadım. Elim gitmedi =( bunun için de Umut Kural'dan ayrıca özür diliyorum. Okuyup yorum bırakan veya bırakmayan herkese de ayrıca teşekkür ediyorum.  Saygıyla, sağlıkla kalın...



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.