SATIRARASI#MİM

                      SatırArasıMİM #1


SatırArasıMİM
SatırArasıMİM#1


Herkese merhaba,
Yine bir mim ve yine ben =). Daha öncede söylemiştim mimleri seviyorum diye. Bu sefer ki mim konumuz SatırArası MİM. Sağolsun hepside birbirinden kıymetli blog arkadaşlarım beni es geçmeyip iki SatırArası'n da mimleyivermiş =). Bu mimi cevaplayacak kişi olarak şahsım adına ben çok mutlu oldum ve kendilerine buradan çok çok teşekkür ediyorum.  Ama cevapları okuyacak olan sizler olduğunuza göre artık beğenip okumak size kalmış =). Şimdi ben bu kadar konuşunca (yazınca yani) beni mimleyen arkadaşlarımı unuttum sandınız değil mi? Unuturmuyum hiç unutmadım tabii =). İşte o güzel yürekli arkadaşlarım.  Çok olunca liste halin de yazayım dedim =).

Beni ilk mimleyen arkadaşım diyecektim ki vallahi önce hangisinin mimlediğini bilmiyorum. Zaten haber de vermediler arayıp tarayıp kendi mimlendiğimi kendim buldum =)) şimdi o zaman ne yapalım alfabetik sırayla gidelim, kalp kırılmasın yeter ki =)).

Özgürlük Savaşçısı, Nur
Yalnızlık Meydanı, Uğur Kaya
Herkes yada Hiçbir şey hakkında, Yağmur Yağar

Tamam biraz abartmış olabilirim o kadar da çok değillermiş =).
İşte benim SatırArası mim cevaplarım...

1. NASIL BLOG YAZMAYA BAŞLADINIZ?

Önceden planmış bir şey değildi aslında. 2014 ve 2015 benim ve ailem için çok kolay yıllar değildi. 2016 daha da zor bir yıl oldu. Hayatım boyunca kaybetmekten korktuğum, asla düşünmek bile istemediğim acıyı getirdi bana ='( . Bu sıkıntıların içinde uykusuz geçen gecelerin birinde neden yazmıyorum ki dedim. Ben bütün çocukluğumu ve bütün gençliğimi çalışarak, okuyarak ve yazarak geçirdim. Gerçi şu anda yemek tarifleri üzerine bir bloğum var ama daha da geliştikçe başka şeylerde yazmak istiyorum

2.BLOĞUNDA DAHA ÖNCE YAZMADIĞIN BİR TARZDA YAZACAK OLSAN BU NE OLURDU?

Şiiri çok severim ben, zamanın da çok yazmışlığım da var =). Cesaretimi topladığımda, zaman zaman  bir kaçını burada da paylaşmayı düşünüyorum aslında . Öyle bir şiir köşem olsun isterim. Tabii bir de içimden dökülenleri yazmak isterdim . Gençliğin ilk yıllarında en iyi arkadaşım kalemim ve defterim di. En iyi sırdaş en iyi yoldaş =). En güzeli de siz ona istediğiniz kadar içinizi döküyordunuz ve o tek kelime şikayet etmeden sizi dinliyordu. Üstelik tek kelimesini bile kimseye anlatmıyordu. Onlardan daha güzel arkadaş olurmuydu , olmazdı tabii ki. Eğer blog yazmaya başlamadan önce bu ortamı bilseydim yemek bloğu yerine daha başka türlü bir bloğum olurdu. Yemek bloğu olduğum için pişman değilim elbette, zaten hep tarifte paylaşmıyorum. Zaman zaman böyle ufak tefek başka konular da paylaşıyorum ama bloğumu şimdi açmış olsaydım içimden geldiği gibi kalemimden ne dökülürse onu yazmak isterdim.

3. BLOGLARDA OKUMAYI EN ÇOK SEVDİĞİN KONULAR NELERDİR?

Çok öyle bir ayırım yapmıyorum aslında. Samimi olduğuna inandığım, emek verilerek yazılan bütün blogları okuyorum. Tabii bazı blogger arkadaşımızın maşallah kalemi kelimelerle dans ediyor adeta bunu da es geçemiyeceğim yani. Bazen öyle yazıyorlar ki, ya bunu niye ben düşünmedim dediğim yazılar, konular oluyor. Onları okurken bazen çok gülüyorum , bazen çok hüzünleniyorum.

4. HAYATTA EN ÇOK YAPMAK İSTEDİĞİN ÜÇ ŞEY NEDİR?

Hmmm şimdi bu biraz zor bir soru. Neden bilmiyorum ama beni çok da duygulandıran bir soru. Hoppala ne duygusu bu şimdi diyenleriniz olabilir ama öyle işte =(. Sanırım insan anne olduktan sonra her şeyini , bütün planlarını, hayallerini  çocuklarına göre şekillendiriyor. Kendi hayallerini bırakıp onlar için hayal kurmaya başlıyor. Planlarımız, yapmak istediklerimiz hep onlar için oluyor. 
1. Bu yüzden benim bu hayatta en çok yapmak istediğim şey çocuklarımın ayaklarının yere sağlam basmasında, hayata karşı güçlü ve başarılı olmanın yanında, çok mutlu olacakları bir yaşamı kurmaların da onlara yardımcı ve destek olabilmek. Onların mutluluğunu görmek.
2. Onların yuvalarını kurduğunu görmeden ölmemek
3. Ve bu da bu hayatta benim kendim için yapmak istediğim tek şey olan bir sahil kasabasına yerleşip orada eşimle sallanan koltuklarımız da güneşin doğuşunu ve batışını izlerken geriye kalan hayatımız da emekliliğimizin tadını çıkarmak =).

Aaa bitmiş!  Bu kadarmıymış =)) ! Neyse ben çok severek derin bir duygu seli için de yaptım bu mimi dilerim sizler de sıkılmadan sonuna kadar okursunuz. Okumazsanız da üzülmeyin, sıkmayın yani canınızı mimlendiğim 2 tane mim daha var. Kurtuluş yok bunu okumazsanız onları okuyacaksınız, kısaca sizin adınıza üzgünüm yani =)).
Tamam şimdi mimlediğim arkadaşlarıma geçmek istiyorum ve ben de hepsi de farklı konularda yazan ve bu işi en güzel en iyi şekilde yapan, hem blogları hem yürekleri güzel arkadaşlarımı eklemek istiyorum. Bu arada hala ziyaret etmediyseniz tavsiye ediyorum mutlaka bloglarını ziyaret edin eminim siz de çok beğeneceksiniz. Hepinize şimdiden çok teşekkür ediyorum. Sevgiyle, huzurla, mutlulukla kalın.

Bir parça ömür, Medine Sarı
Lovviez, Fatma Gökmen
Film Gündemi, Zülal Garipkuş
Kırmızı Rujlu Blog, Blana Karaman
Siyah Kuğu, Siyah Kuğu
DemirkadınDemir, (yormuyorum) Derya
Gökhan Tekin, Gökhan Tekin
Blog yazarki, Tufan

Evet sanırım bu mimi yapmayan kalmadı o yüzden yapmadıklarını tahmin ettiğim bu güzel blogları yazdım. Ama beni izleyen arkadaşlarımın için de ben yapmadım ve yapmak istiyorum diyen arkadaşlarımı zevkle bu listeye eklerim. Haydi yapmayan canlar bi parmak kaldırın bakayım. Yapmayanları görmek istiyorum. Heyy sen o arkada ki evet evet sen yapmadın değil mi? 😲😲 Bir adım öne çık, Adın ne söyle bakiyimm 😄😄😄.

2 yorum:

  1. Çok tatlısın yaaaaa 🍭🍭mimde en az senin kadar tatlı olmuş. Ben diyorum ki sen bol bol yaz. Çünkü senin kalemin çok akıcı ve çok eğlenceli. Üstelik bu kadar eğlenceli ve gülerek okunacak çokta kişi yok. Hatta ben bi seni tanırım. Tamam tarifte ver ama tarif için açtın diye de illa öyle devam edeceksin diye bir kural yok. Neticede yaz yaaa yalvardım resmen 😬 Onun dışındaaa bazen kötü şeyler iyi şeylere vesile oluyor ki seni tanıdım mesela. Ve son olarak dilerim tüm dileklerin dilediğinden de güzel ve gerçek olur. Seni çoooook öpüyorum😘 Sevgilerimle ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  2. Yağmur çok teşekkür ederim nasıl güzel bir yorum bu böyle =)♥. Bütün yorumlarımı kaybetmenin hüznünü yaşarken =( bu güzel yorum vallahi beni çok mutlu etti. Hoşgeldin yaa iyi ki geldin =). Gerçekten böylemi düşünüyorsun yoksa beni mutlu etmek için mi böyle söylüyorsun! (inşallah gerçektir ki hayal kırıklığım çok bi kötü olur be =) ). Yavaş yavaş yazıcam ben de ama komik şeyler yazabilmem için önce şu hüznü üzerimden bir atmam lazım =). Çok doğru söylüyorsun bunalımlar olmasaydı belki de blog açmak hiç aklıma gelmeyecekti. İyi ki açmışım diyorum ben de iyi ki açmışım ve sizleri tanımışım. Ne güzel dikekler inşallah gerçek olur =). =*) en kocaman sevgilerimle ♥♥♥

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.